אני לא בוגד, אני סתם אוהב לגוון

גם טלי וגם רונית וגם נטשה וגם ההיא שאני לא זוכר את השם שלה אוהבות אותי, או יותר נכון אוהבות את הארנק שלי ואין לי בעיה עם זה. יש כאלה שהולכים פעם בשבוע לפאב ודופקים שם איזה 200 או 300 שקל על וויסקי או על וודקות רד בולים, ויש כאלה שהולכים פעם בשבוע לאיזה מסעדה ודופקים סטייק פילה באיזה 300 שקל במקרה הטוב, או איזה מנת גורמה שמורכבת מ-2 אגוזים ועלה של בזיליקום ב-200 שקל… אני הולך פעם בשבוע לזיין, או יותר נכון – אני הולך לדפוק ב-300 שקל, כי אם כבר לדפוק, אז למה סטייק או וויסקי אם אפשר בחורה?

יש כמה דירות דיסקרטיות לא רחוק מהמשרד שבו אני עובד, אז פעם בשבוע אני לוקח לי הפסקת צהריים קצת ארוכה והולך לזיין, שזה בשבילי גם איזו הפסקה משגרת היום יום העמוסה שלי במשרד וגם כמובן פורקן מיני. האמת שגם זה די עוזר לי, כי שמתי לב שבדרך כלל בימי שלישי אחרי שאני חוזר למשרד אני יותר אפקטיבי ואחוז הסגירות שלי עולה, אז את שיחות המכירה שלי עם הלקוחות הבעייתיים אני משתדל לעשות בימי שלישי, אחרי שאני חוזר.

האמת שבהתחלה חשבתי שאני אמור להרגיש מוזר עם זה, כי בפעם הראשונה שגיליתי שיש דירה דיסקרטית ליד העבודה זה היה בתקופה שאני ואשתי היינו די בכסאח, אז יצא שאיזה חודשיים לא עשיתי סקס, והעדפתי ללכת לזיין בדירה דיסקרטית שם מאשר לחפש איזה רומן, כי באמת חשבתי שזה יהיה איזה חד פעמי, אבל אחרי איזה 3 פעמים, ואחרי שאני ואשתי השלמנו, זה כבר היה מבחינתי איזו תוספת לחיי הסקס שלי.

אז לא, אני לא רואה את עצמי כבוגד, כמו שזה שאשתי מבשלת בבית זה לא אומר שאסור לי לאכול בחוץ, נכון? אז בדיוק כמו זה שאשתי ואני עושים סקס לא אומר שאסור לי לזיין בחוץ, נכון, כלומר – זה לא רומן, זה חד פעמי, פעם בשבוע, כולה דירה דיסקרטית, אז לא זה נורא, נכון?